PIV Jaarverslag 2014: Vertrouwen en Vernieuwing.

Samenvatting:

Het jaar 2014 is een jaar waarin het nieuwe wetsvoorstel omtrent zorg- en affectieschade de gemoederen aardig heeft weten te roeren. In het eerste hoofdstuk van het jaarverslag leest u alles over deze ontwikkeling en de inbreng van het PIV.
Graag tonen wij u ook wat wij voor pilots en onderzoeken wij in 2014 hebben uitgevoerd en wat de resultaten hiervan zijn geweest. Onze focus lag in 2014 ook op het versnellen van het meldingsproces, onder het adagium: hoe eerder, hoe beter.
Graag laten wij u vanuit onze rol als kenniscentrum zien welke onderwerpen wij behandeld hebben op ons jaarconferentie, tijden de drukbezochte Actualiteitencolleges en in onze bulletins.

Het PIV is bij alle maatschappelijke en politieke ontwikkelingen in de branche van letselschade zowel voor aansprakelijkheidsverzekeraars als voor de gehele branche een betrouwbaar en innovatief kenniscentrum. Vanuit onze proactieve rol werken wij enerzijds aan optimale mogelijkheden voor verzekeraars en anderzijds aan de behoeften van het slachtoffer. Ook in 2015 pakken wij deze centrale rol op passende wijze enthousiast op!

(PIV Jaarverslag 2014 )

• n.v.t.

• mr. F. Th. Kremer
  • Bron: PIV